MAKLUMAN TERKINI:AKTIVITI PERTANDINGAN OKT: HIASAN KASIH SAYANG BERSAMA KELUARGA | PERTANDINGAN MEWARNA POSTER TAHAP 1 | MELUKIS POSTER TAHAP 2.......PASTIKAN MURID2 CAKNA PADA TELEGRAM B&K UNTUK DAPATKAN INFO AKTIVITI YANG MENARIK SEPANJANG BULAN OKTOBER

INFO AKTIVITI B&K TAHUN 2021


AKTIVITI B&K BULAN OKTOBER

1. Intervensi Saringan Minda Sihat Tahun 5&6
2. Program Sambutan Bulan Kaunseling,
3. Ceramah Keibubapaan
4. Pertandingan Hiasan Kasih Sayang
5. Pertadingan Mewarna Dan Melukis Poster
6. Perlaksanaan Modul Minda Sihat Dan bimbingan kelas PDPR
7. Minda sihat:
- 1 Hari 1 Titik Positif Bersama Cikgu Norbi
- Cakna Diri Bersama Cikgu Zuliadi
8. Sebaran Info Terkini B&K
9.Program Sayangi Diri: Awal Remaja bersama LPPKN

Tuesday 18 September 2012

SKPTLDM Johan Nyanyian Solo Lagu Patriotik

18/09/2012 (Selasa):Sekolah Kebangsaan Pangkalan TLDM telah muncul sebagai johan Pertandingan Nyanyian Solo Lagu Bertema Patriotik Sekolah-Sekolah Daerah Manjung Peringkat Zon Lumut.

Dalam pertandingan tersebut SKPTLDM diiwakili oleh Muhd Arfan Bin Azman Tahun 5 Potensi telah menyampaikan lagu bertajuk "Bakti Jasamu Pertiwi" dengan penuh yakin, sementara itu sebagai pilihan Rusyaidi Tahun 4 Potensi sebagai penyanyi simpanan. Semua peserta menyampaikan lagu di hadapan pelajar lain di depan semasa perhimpunan pagi sempena sambutan penutup sambutan kemerdekaan ke-55 sekolah Kebangsaan Methodist.

Sekolah lain yang turut menyertai ialah Sekolah Kebangsaan Methodist Lumut (tempat kedua), Sek.Keb Dato' Ishak (ke-3) dan Sek Keb Pangkalan TLDM 2 (ke-4). Hadiah telah disampaikan oleh guru besar Sk Methodist.

Selaku juara, SKPTLDM sebagai wakil zon Lumut untuk pertandingan peringkat daerah yang akan diadakan pada 20 september 2012 di Sekolah Kebangsaan Methodist Sitiawan.
JOHAN: MUHD ARFAN BIN AZMAN (SKPTLDM) NAIB JOHAN: SK METHODIST LUMUT
KETIGA:SK DATO' ISHAK
KEEMPAT: SK PANGKALAN TLDM 2

TAHNIAH KEPADA SEMUA PESERTA YANG TERLIBAT..
**Video Pertandingan "coming soon"....

No comments: