MAKLUMAN TERKINI:AKTIVITI PERTANDINGAN OKT: HIASAN KASIH SAYANG BERSAMA KELUARGA | PERTANDINGAN MEWARNA POSTER TAHAP 1 | MELUKIS POSTER TAHAP 2.......PASTIKAN MURID2 CAKNA PADA TELEGRAM B&K UNTUK DAPATKAN INFO AKTIVITI YANG MENARIK SEPANJANG BULAN OKTOBER

INFO AKTIVITI B&K TAHUN 2021


AKTIVITI B&K BULAN OKTOBER

1. Intervensi Saringan Minda Sihat Tahun 5&6
2. Program Sambutan Bulan Kaunseling,
3. Ceramah Keibubapaan
4. Pertandingan Hiasan Kasih Sayang
5. Pertadingan Mewarna Dan Melukis Poster
6. Perlaksanaan Modul Minda Sihat Dan bimbingan kelas PDPR
7. Minda sihat:
- 1 Hari 1 Titik Positif Bersama Cikgu Norbi
- Cakna Diri Bersama Cikgu Zuliadi
8. Sebaran Info Terkini B&K
9.Program Sayangi Diri: Awal Remaja bersama LPPKN

Monday 3 September 2012

PERTANDINGAN KOIR TAHUN 5 SKPTLDM

3/09/2012:Pertandingan koir lagu-lagu patriotik berjaya dilaksanakan dengan lancar dengar penglibatn semua peserta tahun 5. Dalam pertandingan tersebut peserta di adili oleh 4 orang juri yang terdiri daripada guru muzik iaitu Pn.Azira, Pn.Juridah, Pn.Patricia dan Mr Adam.

-------------------TAHUN 5 KUALITI-------------------

Pertandingan ini dimulakan selepas semua pelajar menyanyikan lagu negaraku, nyanyaian lagu jalur gemilang, ucapan guru bertugas, ikrar dan ucapan PK 1 Pn.Khatijah. Semasa pertandingan dijalankan, Pn.Azizah telah dipilih selaku pengacara berdasarkan minggu beliau bertugas.

------------------TAHUN 5 POTENSI------------------

Kelas yang pertama membuat persembahan ialah tahun 5 Kualiti dengan lagu Jalur Gemilang, diikuti kelas 5 Potensi dengan lagu Budi Bahasa Budaya Kita dan yang terakhir oleh pelajar kelas 5 Harmoni dengan lagunya Cemerlang, Gemilang Dan Terbilang.

---------------------TAHUN 5 HARMONI--------------------

Persembahan mereka telah mendapat sambutan dan sokongan daripada semua pelajar dan guru yang bersama-sama memberi tepukan. Setiap kelas tahun 5 yang masuk pertandingan telah diajar dan dibantu oleh guru muzik kelas masing-masing sebagai "mentor"tentang persiapan yang mereka perlu lakukan.

Keputusan pertandingan koir akan diumumkan pada majlis penutupan sambutan Kemerdekaan yang akan dimaklumkan nanti. Dan sekalung tahniah kepada semua pelajar tahun 5, guru-guru, warga skptldm yang lain kerana turut menjayakan pertandingan koir Sempena Sambutan Bulan Kemerdekaan ke-55 SKPTLDM tahun 2012.

No comments: