MAKLUMAN TERKINI:AKTIVITI PERTANDINGAN OKT: HIASAN KASIH SAYANG BERSAMA KELUARGA | PERTANDINGAN MEWARNA POSTER TAHAP 1 | MELUKIS POSTER TAHAP 2.......PASTIKAN MURID2 CAKNA PADA TELEGRAM B&K UNTUK DAPATKAN INFO AKTIVITI YANG MENARIK SEPANJANG BULAN OKTOBER

INFO AKTIVITI B&K TAHUN 2021


AKTIVITI B&K BULAN OKTOBER

1. Intervensi Saringan Minda Sihat Tahun 5&6
2. Program Sambutan Bulan Kaunseling,
3. Ceramah Keibubapaan
4. Pertandingan Hiasan Kasih Sayang
5. Pertadingan Mewarna Dan Melukis Poster
6. Perlaksanaan Modul Minda Sihat Dan bimbingan kelas PDPR
7. Minda sihat:
- 1 Hari 1 Titik Positif Bersama Cikgu Norbi
- Cakna Diri Bersama Cikgu Zuliadi
8. Sebaran Info Terkini B&K
9.Program Sayangi Diri: Awal Remaja bersama LPPKN

Friday 21 September 2012

Majlis Penutup Sambutan Bulan Kemerdekaan Dan Kibar Jalur Geming

21/09/2012 (Jumaat): Majlis penutup sambutan bulan kemerdekaan dan kibar jalur gemilang telah selesai diadakan dengan lancar di tapak perhimpunan sekolah. Majlis telah dikendalikan oleh Cikgu Salwa selaku guru bertugas minggu ini.

Majlis dimulai dengan ucapan alua-aluan oleh cikgu Salwa selaku pengacara majlis dan disusuli oleh nasyid Asma Al-Husna oleh semua pelajar dan guru-guru. Selepas itu pengacara majlis memberi sedikit informasi dan peringatan tentang masalah disiplin yang perlu dielakkan oleh pelajar.

Seterusnya majlis penutup secara rasminya dilancarkan oleh guru besar En.Ramlan Bin Hussin dengan sedikit ucapan yang berkaitan dengan erti kemerdekaan dan tema sambutan tahun ini iaitu "Janji Ditepati"

Aktiviti penyampaian hadiah kepada pemenang pertandingan yang dianjurkan sempena sambutan bulan kemerdekaan disempurnakan oleh Penolong Kanan H.E.M Hajah Maziah Bt Abdul Rahman Dan Penolong Kanan Pentadbitan Puan Khatijah Bt Ali.

Majlis turut diserikan lagi dengan persembahan pelajar yang dimulai dengan Lagu "Joget Malaysia" daripada pelajar Tahun 3K, Nyanyian duet lagu "Sketsa Alam" oleh cikgu Juridah dan Rusyaidi (4 Potensi) dan nyanyian solo oleh juara pertandingan nyanyian solo lagu bertema patriotik zon Lumut aitu Muhd Arfan Bin Azman dengan lagunya "Bakti Jasamu Pertiwi".

Sebagai penutup semua pelajar dan guru-guru bersama-sama menyanyikan lagu "Jalur Gemilang" beramai-ramai dengan penuh semangat. Dan majlis diakhiri dengan bacaan doa oleh Ketua Pengawas iaitu Shafiq Sham.


GAMBAR: PERSEMBAHAN SEMPENA MAJLIS PENUTUP
-PERSEMBAHAN PELAJAR TAHUN 3 KUALITI

-NYANYIAN YANG MANTAP DARIPADA CIKGU JURIDAH YANG BERDUET DENGAN RUSYAIDI TAHUN 4POTENSI

-MUHAD ARFAN MENYAMPAIKAN LAGU "BAKTI JASAMU PERTIWI.

No comments: