MAKLUMAN TERKINI:AKTIVITI PERTANDINGAN OKT: HIASAN KASIH SAYANG BERSAMA KELUARGA | PERTANDINGAN MEWARNA POSTER TAHAP 1 | MELUKIS POSTER TAHAP 2.......PASTIKAN MURID2 CAKNA PADA TELEGRAM B&K UNTUK DAPATKAN INFO AKTIVITI YANG MENARIK SEPANJANG BULAN OKTOBER

INFO AKTIVITI B&K TAHUN 2021


AKTIVITI B&K BULAN OKTOBER

1. Intervensi Saringan Minda Sihat Tahun 5&6
2. Program Sambutan Bulan Kaunseling,
3. Ceramah Keibubapaan
4. Pertandingan Hiasan Kasih Sayang
5. Pertadingan Mewarna Dan Melukis Poster
6. Perlaksanaan Modul Minda Sihat Dan bimbingan kelas PDPR
7. Minda sihat:
- 1 Hari 1 Titik Positif Bersama Cikgu Norbi
- Cakna Diri Bersama Cikgu Zuliadi
8. Sebaran Info Terkini B&K
9.Program Sayangi Diri: Awal Remaja bersama LPPKN

Thursday 2 February 2012

PROGRAM BIMBINGAN TAHUN 1 NILAM DAN TAHUN 4 KUALITI

02/02/2012 (KHAMIS): Program bimbingan telah dijalankan di kelas tahun 1 NILAM yang bertajuk Adab Terhadap Guru. Objektifnya supaya para pelajar dapat mengentahui cara-cara menghormati guru seperti memberi salam, semasa bertanyakan soalan, pelajar mengenali guru yang mengajar setiap subjek di dalam kelas merekan dan sebagainya.

Manakala bagi tahun 4 KUALITI pula program bimbingan pengurusan masa untuk menjadi seorang pelajar yang cemerlang, mengatur jadual pembelajaran harian mereka dan memberi penerangan kepada mereka betapa ruginya orang yang tidak menghagai masa yang diberikan tuhan. Program pengurusan masa juga turut melibatkan kelas tahun 4H, 4P dan 4B yang dikendalikan oleh cikgu Norbi.

Terima kasih kepada guru yang memberi kerjasama dengan membenarkan pihak UBK mengambil waktu P&P mereka iaitu cikgu Hashim, cikgu Maznah, Cikgu Marlini dan cikgu Robiah.

No comments: