MAKLUMAN TERKINI:AKTIVITI PERTANDINGAN OKT: HIASAN KASIH SAYANG BERSAMA KELUARGA | PERTANDINGAN MEWARNA POSTER TAHAP 1 | MELUKIS POSTER TAHAP 2.......PASTIKAN MURID2 CAKNA PADA TELEGRAM B&K UNTUK DAPATKAN INFO AKTIVITI YANG MENARIK SEPANJANG BULAN OKTOBER

INFO AKTIVITI B&K TAHUN 2021


AKTIVITI B&K BULAN OKTOBER

1. Intervensi Saringan Minda Sihat Tahun 5&6
2. Program Sambutan Bulan Kaunseling,
3. Ceramah Keibubapaan
4. Pertandingan Hiasan Kasih Sayang
5. Pertadingan Mewarna Dan Melukis Poster
6. Perlaksanaan Modul Minda Sihat Dan bimbingan kelas PDPR
7. Minda sihat:
- 1 Hari 1 Titik Positif Bersama Cikgu Norbi
- Cakna Diri Bersama Cikgu Zuliadi
8. Sebaran Info Terkini B&K
9.Program Sayangi Diri: Awal Remaja bersama LPPKN

Monday 18 June 2012

PERASMIAN MINGGU ANTI DADAH SKPTLDM 2012

18/06/2012: Perasmian minggu anti dadah yang dikendalikan oleh Unit Pendidikan Pencegahan Dadah (PPDa) SKPTLDM berjaya di sempurnakan oleh Guru Besar iaitu en.Ramlan Bin Hussin. Sebelum perasmian bermula pengenalan ringkas tenntang dadah dan aktiviti yang akan dijalankan sepanjang minggu anti dadah oleh guru bimbingan dan kaunseling pn.Norbi bt Ayob.

Pn.Norbi menyampaikan info tentang Minggu Anti Dadah 2012

Selepas itu aktiviti diteruskan dengan ucapan oleh guru besar dan seterusnya merasmikan minggu anti dadah peringkat sekolah tahun 2012. Dan diakhir aktiviti persembahan oleh pelajar tahun 5P dengan lagunya bertajuk "Masyarakat Madani Tanpa Dadah"
Persembahan nyanyian oleh pelajar Tahun 5P yang bertajuk" Masyarakat Madani Tanpa Dadah"

Minggu Anti Dadah yang bermula 18 hingga 29 Jun yang bertemakan "1MALAYSIA MEMBANTERAS DADAH" ini diharap dapat memberi output yang berguna dan bermaklumat berdasarkan aktiviti yang akan diadakan nanti seperti ceramah, 5 minit anti dadah, pameran dan sebagainya.

No comments: