MAKLUMAN TERKINI:AKTIVITI PERTANDINGAN OKT: HIASAN KASIH SAYANG BERSAMA KELUARGA | PERTANDINGAN MEWARNA POSTER TAHAP 1 | MELUKIS POSTER TAHAP 2.......PASTIKAN MURID2 CAKNA PADA TELEGRAM B&K UNTUK DAPATKAN INFO AKTIVITI YANG MENARIK SEPANJANG BULAN OKTOBER

INFO AKTIVITI B&K TAHUN 2021


AKTIVITI B&K BULAN OKTOBER

1. Intervensi Saringan Minda Sihat Tahun 5&6
2. Program Sambutan Bulan Kaunseling,
3. Ceramah Keibubapaan
4. Pertandingan Hiasan Kasih Sayang
5. Pertadingan Mewarna Dan Melukis Poster
6. Perlaksanaan Modul Minda Sihat Dan bimbingan kelas PDPR
7. Minda sihat:
- 1 Hari 1 Titik Positif Bersama Cikgu Norbi
- Cakna Diri Bersama Cikgu Zuliadi
8. Sebaran Info Terkini B&K
9.Program Sayangi Diri: Awal Remaja bersama LPPKN

Friday 30 March 2012

Pogram Pembangunan Sahsiah Pelajar

30/03/2012 (Jumaat):- Program pembangunan sahsiah pelajar yang diadakan pada minggu ini iaitu bermula pada 26/03/2012 (isnin)dan berakhir pada 30/03/2012 (jumaat) telah selesai dijalankan. Ia melibatkan tahun 5 dan tahun 6. Manakala untuk tahun 3 dan 4 akan diadakan pada minggu hadapan. Namun ia bergantung kepada kebenaran guru matapelajaran untuk menggantikan kelas mereka oleh guru bimbingan dan kaunseling..

Program telah dikendalikan oleh cikgu Norbi dan cikgu Zuliadi, dimana mereka akan membahagikan kelas antara mereka. Diharap dengan program yang telah dijalankan dapat membantu para pelajar untuk meningkatkan prestasi mereka di dalam pelajaran terutamanya calon UPSR.

UBK mengucapkan ribuan terima kasih kepada guru matapelajaran yang telah mengizinkan kami mengambil kelas mereka dan juga kepada semua pelajar tahun 5 dan 6 yang telah memberi kerjasama sepanjang kami mengendalikan kelas.

No comments: